DYREKTOR CENTRUM SPORTU I REKREACJI W LĘBORKU
ul. Olimpijczyków 31
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko pracy:
Podinspektor ds. organizacji imprez
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe lub co najmniej 2 lata stażu pracy i wykształcenie średnie,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość przepisów z zakresu organizacji imprez masowych, sportowych, rekreacyjnych oraz rozrywkowych,
- prawo jazdy kat. B,
- biegła obsługa pakietu MS Office oraz programu graficznego CorelDRAW.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- terminowość,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i organizowanie imprez sportowych, rekreacyjnych, rozrywkowych i masowych,
- współpraca w organizacji imprez z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi, klubami, stowarzyszeniami,
- opracowywanie kalendarza imprez sportowo-rekreacyjnych w porozumieniu z placówkami oświatowymi i organizacjami działającymi na terenie miasta,
- opracowywanie preliminarza wydatków na planowane imprezy,
- opracowywanie projektów regulaminów imprez sportowych,
- kontrola imprez organizowanych przez inne podmioty, przy udziale środków finansowych z budżetu miasta,
- wykonywanie obowiązków wynikających z umów związanych z organizowanymi imprezami,
- przygotowywanie planów graficznych, dyplomów, plakatów, zaproszeń,
- użytkowanie samochodu służbowego zgodnie z jego przeznaczeniem,
- dokonywanie zakupu towarów i materiałów zgodnie z otrzymywanym zapotrzebowaniem.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Lębork, ul. Olimpijczyków 31.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
- Praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze.
- Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- W ramach obowiązków służbowych pracownik kieruje pojazdem silnikowym, do którego wymagane jest prawo jazdy kategorii B.
Wskaźnik zatrudnienia:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzlą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin składania dokumentów upływa: 27 lipca 2020 r. o godz. 1500.
Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. Olimpijczyków 31, od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500 lub przesłać pocztą na adres:
Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Olimpijczyków 31, 84-300 Lębork.
Dokumenty należy przekazać w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. organizacji imprez w Centrum Sportu i Rekreacji w Lęborku”.
Aplikacje, które wpłyną do Centrum Sportu i Rekreacji w Lęborku (decyduje data otrzymania dokumentów, a nie stempla pocztowego) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub droga elektroniczną.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Centrum Sportu i Rekreacji w Lęborku znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej www.csir.mirobip.pl – zakładka „Nabór na wolne stanowiska”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 59 8627 177 wew. 27.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora ds. organizacji imprez
- Administratorem danych osobowych jest Centrum Sportu i Rekreacji z siedzibą w Lęborku przy ul. Olimpijczyków 31, reprezentowane przez dyrektora Jacka Wityk.
- Administrator Danych Osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych - Sławomira Olczyk, do którego osoba, której dane dotyczą, może wystąpić z wioskami i pytaniami dotyczącymi jej danych osobowych. Inspektor Ochrony Danych jest dostępny pod adresem e-mail: inspektor.abi2@gmail.com
- Dane osobowe są zbierane w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
- Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych przez Centrum Sportu i Rekreacji w Lęborku stanowi art. 6 ust 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE: L z dnia 04.05.2016r . Nr 119/1) tzw. „RODO”.
- Dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane innym podmiotom realizującym zadania na zlecenie lub w imieniu Administratora Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.
- Dane osobowe przetwarzane będą nie dłużej, niż jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji celu przetwarzania, chyba że dłuższy okres przetwarzania danych wynika z przepisów szczególnych.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści przekazanych danych oraz ich poprawienia lub uzupełnienia.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo żądania przeniesienia danych osobowych do innego administratora.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych w przypadku zastrzeżeń, co do sposobu i celu przetwarzania jej danych osobowych.
- Podanie Administratorowi danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych, podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych, może narazić osobę które dane dotyczą na odpowiedzialność karną.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
- Osobie, która wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych, poza uprawnieniami wymienionymi w pkt. 7,8 i 9 przysługuje prawo do:
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania,
- cofnięcia zgody (cofnięcie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody),
- żądania ograniczenia przetwarzania,
- usunięcia danych osobowych.